סוגים שונים של מערכות ישיבה

על מנת לקבוע את הצבתה של מערכת ישיבה בסלון שלכם, מומלץ להכיר את הסוגים השונים. כפי שאתם בוודאי יודעים, מערכת ישיבה ניתנת לביסוס על בד או על עור, כשמערכת ישיבה מבד עשויה להיות דמוית עור או בד אריגים מסוגים שונים, ומערכת ישיבה מעור עשויה להיות בעלת מרקם חלק או בעל חספוס מסוים כתוצאה מעיבוד בוטיק. מערכות הישיבה השונות נועדו למיקומים שונים בחלל הסלון, ועל כך בפרקים הבאים.

מערכות ישיבה פינתיות

מערכות ישיבה שנועדו להצבה בפינת חדר האורחים. משתמשים בהן, בדרך כלל, או בכדי למנוע צפיפות בחדר קטן, על ידי ריכוז כל הרהיטים בפינה או בכדי להשתמש באריחי הרצפה כחלק מעיצוב הבית הכולל, על ידי הבלטתם, כשאין ספות מעליהם. מערכות ישיבה פינתיות מאפשרות פריסה של ספות בצורת ח' או בשני ממדים על שני קירות אנכיים.

מערכות ישיבה מרכזיות

מערכות ישיבה שנועדו להיות ממוקמות במרכז חדר הסלון. הן נועדו בדרך כלל לסלונים גדולים בהם אין בעיה של מרחב, וגם עבור מי שמעוניינים להסתיר את הרצפה ושהיא לא תהיה חלק פעיל בעיצוב, או לפחות לא חלק מרכזי. היתרון המהותי של מערכות ישיבה במרכז הוא שהן נגישות מכל מקום בסלון, בשונה מהמערכות הפינתיות שיוצרות ריחוק מסוים עבור מי שנמצא בצדו האחר.

תכנון מערכות ישיבה

אנו ממליצים לגבש את תכנונן של מערכות ישיבה בהתאם הגודל החדר בו אתם עוסקים. חדר קטן יצריך ספות דקות וחדר עבה יצריך ספות עבות על מנת להימנע מעיצוב מסורבל ומגושם. בנוסף, מומלץ להתייחס לרמת הבהירות של הצבעים שאתם בוחרים. בדרך כלל לחדר קטן תתאים גרסה כהה של הצבע שבחרתם ובחדר גדול הגרסה הבהירה תהיה מתאימה יותר.

בחירה ממשית של מערכות ישיבה

את בחירת הדגם הממשי שיותקן בסלון שלכם מומלץ לממש באמצעות הדמיית מחשב של חנות רהיטים. בדרך זו אתם מבטיחים שאתם קונים מערכות ישיבה חדשות העומדות בכל התקנים המערביים המחמירים בנושאי בטיחות, עמידות ארוכת שנים ויציבות. בנוסף, הדמיית מחשב מאפשרת לכם לקבוע את העיצוב של המוצר ממש בקלות ביחס לחדר האורחים, שכן התמונות מצולמות מזוויות שונות ומסייעות לכם להבין מה אתם עומדים לקנות, באלו מידות וכיצד הספות ייראו בסלון שלכם.