בחירת כורסאות וספות לסלון – כך מומלץ לעשות זאת

כורסאות עשויות להירכש כרהיטים בודדים או כחלק ממערכות ישיבה סדורות. במאמר שלפניכם נספק מידע חשוב על בחירת כורסאות על מנת שהרהיטים ישבו אצלכם בסלון בשלמות, תוך התבססות על עיצוב מתאים והתנהלות קלה ויעילה עם רהיטי יוקרה אלה. כאן תוכלו ללמוד כיצד לבחור כורסאות באופן הכי מקצועי שאפשר לבקש.

חומר ייצור מועדף לאריכות ימים ושימוש קל

החומר שהכי כדאי להתבסס עליו כשרוכשים ספות הוא קטיפה רכה. חומר זה ניתן לעבד בהמון דרכים, החל ממרקם חלק ועד למרקם מחוספס או מגורען לבחירתכם. עם ספות בד קטיפה רכה ניתן לייצר רהיט מודרני, כרהיט קלאסי עם כפתורי קפיטונז', תוך שימוש בסל מגוון מאד של טכניקות לשם כך. כשאתם מבססים את רכישתכם על מחלקה המשווקת בד קטיפה יוקרתי אתם מבטיחים איכות, נוחות ומגוון דרכים לעבד אותו בתור חומר ייצור.

גיבוש דרכי מיפוי שונות עבור כורסאות

כורסאות עשויות להתרכז במרכז החדר. לרוב, מעצבים ככה חדר אורחים אם ישנה רק כורסא אחת או 2 לכל היותר. במידה ויש 3 כורסאות, זה בהדרך כלל מגיע עם הצבה פינתית בפינת הסלון. מה הצבה זו נותנת לנו? המון מקום פנוי שמתפנה, הבלטת אריחי הרצפה ולקיחתם חלק פעיל בעיצוב הבית, לצד הספות והכורסאות בסלון.

תכנון מבני של כל כורסאות

את התכנון המבני עושים בדרך כלל כאשר אחד הרהיטים הוא רחב, והרהיט השני שיתמזג איתו בפינה יהיה דק והמשענת שלו תהיה יחידה, בסמוך לחלק הצר האחורי. חלק זה מתממשק עם הכורסאות העיקרית ויחד הם יוצרים את הפינה. ברהיטים מרכזיים הבחירה גם כן נעשית יפה כאשר רוכשים מערכת ישיבה מתואמת, עם כורסאות שמתאימות אחת לשנייה ושהנושא נבדק חזותית בחנות רהיטים מקצועית.

בחירת הדקורציה הנכונה עבור ספות סלון

ניתן לבסס דקורציה רגילה או כפרית בספות הבית שלכם. היתרון בדקורציה הרגילה מתבטא בקרבה לעיצוב של עכשיו, עם מינימליזם אבל מגוון מספק של שכבות דקורטיביות שניתן יהיה להתפעל באמת. עיצוב כפרי מבוסס על הרבה שכבות עיצוב, הכוללות יצירת תצורה לספה, גיבושה בצבעים ועוד.
סטודיו רהיטים 770 הנו בית מומחים עבור ספות בית. גשו להדמיית המחשב של החברה למידע נוסף!