מה זה בעצם מיטת פרימיום?

מיטת פרימיום היא מיטה זוגית ובה עיטוף מלא המונע מגע עם חומרים קרים מטבעם כמו עצים ומתכות. העיטוף מתהווה באמצעות בדי יוקרה שמחממים בחורף ואווריריים בקיץ. העיטוף מתהווה בשני חלקים שמטבעם מסבים קור למי שישן אם הם לא מטופלים: בקיר שליד הראש ובחלק התחתון היכן שמניחים את הרגליים כשקמים משינה ועוברים למצב ישיבה. ההבדל בין מיטת פרימיום למיטה זוגית רגילה הוא שבראשונה אינכם חשופים לקור משום שהחלקים הללו עטופים ממש כמו המזרן והמצעים שלכם.

עיבוי הקיר שליד הראש של המשתמש

הקיר שלצד מיטת פרימיום מעובה בבטנה שהיא המשך ישיר של המיטה והיא מתפקדת כטפט קיר לכל דבר ועניין. בשונה מטפט בד רגיל שנרכש בחנות בדים, כאן מדובר על טפט עבה דמוי כרית שמונע מכם חבטות בראש, בנוסף למניעת קור. בקיץ, המגן הזה אינו מסב זיעה אלא בדיוק להיפך – ניחן במרקם אוורירי שמונע אותה.
עיבוי החלק התחתון של המיטה
החלק התחתון של מיטת פרימיום מעובה בכיסוי בד כריתי עבה שמונע חבטות ברגליים ומונע קור כשקמים בבוקר חורפי. בקיץ, אזור זה של המיטה אינו גורם להזעה אלא מסב אווריריות ותחושת של נעימות אמיתית. חלק זה יהיה המשך ישיר של קו המזרן אך הוא עצמו אינו מזרן, שמהווה בסופו של דבר יחידה בפני עצמה אותה יש לבחור באופן נפרד מהמיטה, על פי תחושת הנוחות שלכם.

תצורת המיטה בכללותה

מיטת פרימיום ניחנת בצורה ייחודית המשדרגת את עיצובו של חדר השינה: מלבנית חדה, מלבנית עם קצוות מעוגלים, מלבנית עם גלילים של ממש בקצוות, או מעוגלת לחלוטין, כזו שממרכזה ועד לקצוות משתקפת צורה עגולה. העיצובים המעוגלים מאפשרים לקרב את חדר השינה לעיצוב ייחודי דמוי חללי המוסיף מוטיבים דקורטיביים רבים לחדרכם מבצרכם.

בחירה סופית של מיטת פרימיום

את מיטת הפרימיום מומלץ לבחור באמצעות הדמיית מחשב של חברת שיווק חדרי שינה מקצועית. בשונה מרשתות שיווק, המתמחות בכלל סוגי הרהיטים, בחברה זו עוסקים בחדרי שינה באופן פרטני ולכן המוצרים יהיו באיכות, המזרנים יהיו נוחים בהרבה מהממוצע, וכמובן שמיטות הפרימיום יהיו מעוצבות ונוחות להפליא. חפשו את מיטת הפרימיום שלכם בהדמיית המחשב שלנו!