ההבדל בין ארונות בחדר שינה לארונות רגילים

ארונות הזזה מאפשרים לכם ליהנות ממרחבים גדולים ומרווחים בשל פתיחה באמצעות הזזה. חשוב לדעת כי אם הבית אינו כשיר לחציבה, ממד העומק הנדרש עבור ארון הזזה הוא 60 ס"מ על פי תקן. המומחים שלנו יוכלו לבחון את הנושא הזה בבית שלכם, ואם ישנו קיר שניתן לחצוב בו, הדבר ניתן ליישום אצלנו בטרם הטמעת הארון. אנו עובדים באופן יסודי ומאחורינו שנות ניסיון רבות בנושא התקנת ארונות הזזה.

ארונות בחדר שינה

ארונות בחדר שינה הם ארונות הזזה עם דלתות הזזה מעוצבות. אופן העיצוב של ארונות הזזה אלה הנו מגוון ביותר, ונע בין גיבוש פרונט עם מראות לעיצוב הדלתות בעץ בצבעים שונים. חדרי ארונות הכוללים ארון ההזזה נחשבים איכותיים ביותר, וניתנים לשילוב בכל מרחב דקורטיבי, מודרני ככפרי. ארונות ההזזה שלנו מאפשרים לכם ליהנות מנוחות חסרת פשרות בהתנהלות עם סידור הבגדים בחדר השינה, כשהתלייה וההוצאה קלות ונגישות.

ארונות סטנדרטיים

ארונות סטנדרט ניתנים לאיתור בחדרי ארונות, עבודה ומגורים. אלו ארונות שניתן לאפיין אותם עם דלתות פתיחה או הזזה בהתאם לרצון המשתמש. הארונות הללו נחשבים דקורטיביים וניתנים להתאמה בקלות לכל חדר בבית. איכות הארונות מאפשרת לכם ליהנות מעמידות רבת שנים מיום הקנייה, מה שיספק לכם ראש שקט לגבי תפעול הארון ונוכחותו במרחבכם.

מפרטי מידות של ארונות פתיחה והזזה

בדרך כלל ארונות פתיחה מגובשים בגובה של 2 מ' עם מידת עומק של 57 ס"מ. בעבור 4 דלתות מידת האורך נעה בין 120 ל- 150- ס"מ. בארון הזזה 2 דלתות, מידת הרוחב היא כ- 120 ס"מ, הגובה 2.4 מ' ומידת העומק הנה 60 ס"מ. חשוב להיערך עם המידות על מנת לדעת שאתם רוכשים מוצר המתאים לשילוב במרחב אותו אתם מודדים.

המלצה לרכישת ארונות לחדרי שינה ואחרים
את הארונות שלכם לחדרי שינה מומלץ לרכוש בחברה מקצועית המתמחה בארונות הזזה ופתיחה. בחברה זו משווקים ארונות מן המעלה הראשונה אשר ייקחו את חוויית השימוש שלכם למקום חדש שטרם חוויתם. בואו לשדרג את הארונות שלכם בחדרי השינה, הארונות, העבודה והמגורים וליהנות מעיצוב חסר תקדים, שימוש נוח ופורה ובעיקר נוחות חסרת פשרות שאין שניה לה בארונות אחרים!