איך פתרונות אחסון תורמים לנו?

פתרונות רבים בתחום האחסון מספקים מענה אחסון מקיף לעסק, ובפרט לחדרים לוגיסטיים כמו מחסנים ורחבות אחסון. ניתן להשתמש בפתרונות האחסון שלנו גם על מנת להציב תכולות בודדות בחדרי מגורים וברחבות מכירה בחנויות ובמרכולים. בואו להכיר את פתרונות האחסון הייעודיים לכל מטרה.

כונניות וארוניות

פתרונות אחסון קלים ביותר בעזרת כוננית וארונית. מדובר על מדפים בעלי כושר נשיאה במשקלים נמוכים המיועדים לחדרי מגורים. כונניות וארוניות ניתנות לעיגון ליד שולחן הכתיבה או הספרייה הביתית שלכם כאמצעי השלמה לאחסון הקיים.

מדפי מרכולים

מדפים המיועדים לרשתות שיווק כמו סופרמרקטים ומרכולים. ניתן לרכוש מדפי שורה המסמלים את שורות הקנייה ללקוחות. כל דגם מכיל שתי מטריצות מדפים, אחת נמצאת מאחורי השנייה. בחלק הקדמי של שדרת המדפים ישנה שדרה מרכזית בעלת מדפים קטנים גם בחלק הקדמי וגם בחלק האחורי שלו.

מדפים לאחסון במשקל בינוני

מדפי מחסן המיועדים לאחסון ברמת משקל בינונית עד 80 ק"ג. משתמשים במדפים הללו ברוב המחסנים וחדרי האחסון. עסקים ייעודיים למדפים הללו: רשתות שיווק, בחדרי האחסון, וחנויות פרטיות קטנות בהן נדרש אחסון רחב היקף במחסן.

מדפים לאחסון כבד מאד

מדפים המיועדים לאחסון מעל 80 ק"ג. מדובר על מדפים בהם מאחסנים מארזים של רהיטים להרכבה עצמית או אביזרי מכירה סיטונאיים ארוזים המספקים פתרונות אחסון. ניתן לאחסן בהם רק אריזות ולא מוצרים גולמיים משום שהם מדפי קורה. אין משטח בין החלק האחורי לקדמי אלא זוג קורות שנמצאות במיקומים אלה ומעוגנות על עמודי ברזל המיועדים לנשיאת משקל כבד במיוחד. לקוחות ייעודיים למדפים הללו: רשתות שיווק לריהוט ותשתיות הבית.

התאמת פתרונות האחסון לעסק

את ההתאמה הסופית של המדפים לעסק שלכם ניתן לעשות באמצעות הדמיית מחשב באתר זה. ניתן ואף מומלץ להיוועץ עם מומחים מטעמנו לפני רכישת מדפים חדשים לעסק על מנת לוודא את התאמתם ואת העמידה בדרישות שאתם מציבים לשימוש עתידי. בדרך זו תוכלו להבטיח סטים של מדפים שלא יפתיעו אתכם וישרתו אתכם על הצד הטוב ביותר. מדפים אלה הם פתרונות האחסון שאתם צריכים לצידכם והם צפויים לשרת אתכם למשך שנים רבות. בואו לחדש את פתרונות האחסון שלכם אצלנו עם המענה המקצועי ביותר לכל מטרה!